Ved å klikke på "Godkjenn alle informasjonskapsler" godtar du lagring av informasjonskapsler på enheten din for å forbedre nettstedets navigering, analysere bruken av nettstedet og hjelpe til med markedsføringstiltakene våre. Se vår Personvernerklæring for mer informasjon.

HVA VI GJØR

Sporbarhet og ansvarlighet i din leverandørkjede

FORDELER

Hvordan vi kan hjelpe deg

Orixe tilbyr flere software-moduler som alle er designet med mål om å forenkle og forbedre systemene og prosessene i moderne leverandørkjeder. Tjenestene våre er ment å være sømløst integrerbare med nåværende forretningspraksiser, og redusere ineffektivitet.

QA

Ved å bruke Orixe Sustainability og Orixe Audit gir vi effektive verktøy til kvalitetssjefen, som gjør arbeidet med kvalitetssikring både grundigere, og raskere. Orixes software-moduler sørger for at du har full oversikt, rask risiko identifikasjon, og effektive oppfølgingsmuligheter for å utbedre feil.

Finn ut mer

Lager

Med Orixe sparer lageravdelinger både tid og ressurser på prosessene sine. De smarte modulene gjør varemottak raskere og grundigere, og sikrer at leveranser er korrekte. Ved å implementere Orixe Trace som del av lagerprosessen forhindrer man falske varer, sikrer kvalitetsprodukter på et tidlig stadiet, og man får bedre overblikk over inventar.

Finn ut mer

Innkjøp

Med Orixe Trace og Audit sparer innkjøpsavdelinger både tid og ressurser på prosessene sine. De smarte modulene gjør leverandørgodkjenning, sikring at varer er korrekte, og oppfølging hvis problemer oppstår, både raskere og grundigere.

Finn ut mer

Orixe hjelper deg overholde åpenhetsloven.

Tilbud

En på teamet vårt kontakter deg så raskt som mulig.

Felt markert med en asterisk (*) er du nødt til å fylle ut.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
+47 64 80 90 15
sales@orixe.no
Orixe AS, Gamle Drammens vei 40, 1369 Stabekk, Norway